het beste vanvoor eigenlijk heeft 3D geen enkel nut enkel dat het een klein beetje eruitkomt maar bij zo een films zit ik altijd vanvoor daar zie je ook het meeste (niemand die voor je zit)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3D of niet, het midden is altijd qua geluid en beeld het meest optimaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het midden is het beste. Je hoort en ziet daar alles het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben eergisteren naar Toystory 3d geweest in Cinemec in Ede. Daar kregen we het advies om voorin te gaan zitten voor een maximaal 3d effect. Hoewel het voor Toystory zelf niet heel belangrijk was, was het bij het voorprogramma (sealife) bijzonder indrukwekkend om een dolfijn praktisch voor je neus te hebben.

Voorin dus voor het 3d effect het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind persoonlijk het midden het beste, beeld staat mooi in het midden en vloeit ook mooier over u. moet eens een test doen, bijvoorbeeld als je naar uw eigen pc scherm zit, het is beter dat je centraal zit de pixels staan mooi voor je en niet schuin voor je. Kwa surround is het midden ook het best. Maar natuurlijk in cinemas kan het geen kwaad dat je iets meer naar rechts of links zit, het is er ook natuurlijk voor gemaakt, u ziet dit op het projectiescherm, het staat gebogen zodat u de (pixels) ook centraal kunt zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voorin gaan zitten. Alleen al omdat je dan geen hoofden voor je heb die het totale belevinggevoel weg kan nemen...Maar het hangt ook af van de grootte van het scherm, als je je nek half breekt om omhoog te kijken, dan zou ik een paar rijen naar achteren gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal vooraan in het midden is de beste plek, en dan lekker achterover in je stoel hangen.

Wanneer je echter de neiging hebt misselijk te worden dan kun je beter wat verder naar achteren gaan zitten.