Zijn er nog meer films gebasseerd op succesverhalen?

Zoals ''The social network''' en pirates of silicon valley?

Toegevoegd na 2 minuten:
Films gebasseerd op succesverhalen.
Wil niet iemand die zijn verhaal deelt voor de camera.
Maar een echte film waarin zijn/haar ''leven'' wordt uitgebeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (9)

"Not without my daughter" met Sally Field

Toegevoegd na 19 uur:
"La Bamba" over het leven van Richie Valens
12 jaar geleden
*Erin Brockovitz met Julia Roberts
*A Bautiful Mind met Russell Crowe (over een schizofrene professor -waargebeurd en mooie film)
*Walk the Line met Joaquin Pfoenix (over Johnnie Cash)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Calender girls...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hier een heel bron voor je. Deze films zijn allemaal gebaseerd op echte verhalen. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_based_on_actual_events
Ik raad je vooral 127hours aan echt een goeie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Selena met Jennifer Lopez
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"The First $20M are Always the Hardest" is wel echt een inspirerend verhaal maar volgens mij niet echt gebeurd.

Verder zijn sportfilms (met name honkbal -Moneyball- en American Football) wel vaak echt gebeurd.

Een hele mooie is met die poolhonden ("8 Below" en nog een andere over sledehonden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The pursuit of happyness met Will Smith
The great debaters met Denzel Washington
Freedom Writers met Hilary Swank
Dangerous minds met Michelle Pfeiffer

En hoewel het voor de hoofdpersoon niet succesvol is, is zijn idee dat wel: Pay it Forward met Haley Joel Osment (zo mooi!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Catch me if you can ook, ook al is het niet echt een succesverhaal, maar meer over zijn leven.
De hoofdpersoon krijgt uiteindlijk wel een groot succes door middel van een beveiligingsbedrijf op te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-The aviator
-Frost/Nixon
-JFK
-Elizabeth I & II
-Hoffa
-F.I.S.T.