Ik zoek een film die over de duivel gaat. De duivel komt zijn bruidegom halen. Weet iemand welke film ik bedoel?

De film begint bij Vaticaanstad. Er komt een komeet de zo ge heette ''oog van God'' komeet. 2000 jaar later komt de duivel terug op aarde. Een priester die weet daarvan en wilt de duivel vermoorden. Een agent die ziet dat en gaat hem achterna. Na een lange vluchtroute schiet de agent de priester dood. De priester had tegen hem gepraat alleen de priester had geen tong. Dus dat was het vreemde al eraan.

De agent verdiept zich meer erin en komt achter dat de duivel bestaat en zijn bruidegom zoekt. En hij probeer de bruidegom natuurlijk te beschermen.

Er zit nog een verhaal achter, maar ik hoop dat dit voldoende uitleg. Ik wil echt die film weten ! :P

Ik had hem eerst gehuurd bij UPC!

Toegevoegd na 11 minuten:
Inmiddels weet ik het antwoord. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

End of days met Arnold Schwarzenegger en Gabriel Byrne
Castle
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk bedankt!! Dit is was ik zocht! \o/ Ben echt heel blij hierom. Dank u! :) - Damian