Is er nog een actief Harry Potter forum waar je verhaal ook echt gelezen wordt?

Ik schreef een tijd geleden (4 jaar) een verhaal op de Harry Potter Hyves. Ik ben daar toen mee gestopt maar heb er spijt van, omdat ik ontzettend veel inspiratie voor een nieuw verhaal heb. Ik wilde op dreuzels.com proberen, maar daar zoeken ze geen nieuwe leden..? Is er iemand die zelf actief is op een Harry Potter forum dat ook echt actief is? Waar je verhaal echt gelezen en gereviewd gaat worden? Thanks.

Weet jij het antwoord?

/2500

Fanfiction in Nederland is niet echt groot. Als het er is, dan is het er als een kortdurige hype, en verdwijnt het vervolgens weer. Fanfiction.net heeft een Nederlandstalige sectie, daar zou je het kunnen proberen. Maar de Harry Potter-sectie is verre van levend aangezien in het afgelopen jaar slechts 1 persoon daar wat heeft gedaan. Ben je echter bereid je verhaal in het Engels te schrijven, dan is dat dus gewoon de grootste site ter wereld en wordt je verhaal zeker gelezen en krijg je ook feedback. Misschien in de Nederlandse sectie ook wel. Kan zijn dat de Nederlanders daar momenteel zich gewoon op andere verhalen concentreren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100