Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er nog een actief Harry Potter forum waar je verhaal ook echt gelezen wordt?

Ik schreef een tijd geleden (4 jaar) een verhaal op de Harry Potter Hyves. Ik ben daar toen mee gestopt maar heb er spijt van, omdat ik ontzettend veel inspiratie voor een nieuw verhaal heb. Ik wilde op dreuzels.com proberen, maar daar zoeken ze geen nieuwe leden..? Is er iemand die zelf actief is op een Harry Potter forum dat ook echt actief is? Waar je verhaal echt gelezen en gereviewd gaat worden? Thanks.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik ben zelf ook opzoek naar zo'n sites, maar heb nog geen enkele deftige gevonden. (in het nederlands). ik ben opzoek naar een site waar ik zo gezegd huiswerk kan maken, in een afdeling kan zitten, hiervoor punten winnen en bij slechte dingen punten afgetrokken krijgen. Zweinstein op mijn beeldscherm dus. Ik heb dit soort sites gevonden maar niet in het nederlands, en van dreuzels.com snap ik helemaal niets! Ik kan engels, maar een heel opstel in het engels is net iets te veel voor mij. Weet iemand een goede site, met al deze dingen én één die niet te ingewikkeld gemaakt is, graag! Maar ik vrees dat deze niet bestaat. In dat geval. heb jij interesses om samen met mij en misschien nog anderen (?) zo'n site zelf op te starten? Groetjes Sarah

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Fanfiction in Nederland is niet echt groot. Als het er is, dan is het er als een kortdurige hype, en verdwijnt het vervolgens weer. Fanfiction.net heeft een Nederlandstalige sectie, daar zou je het kunnen proberen. Maar de Harry Potter-sectie is verre van levend aangezien in het afgelopen jaar slechts 1 persoon daar wat heeft gedaan.

Ben je echter bereid je verhaal in het Engels te schrijven, dan is dat dus gewoon de grootste site ter wereld en wordt je verhaal zeker gelezen en krijg je ook feedback. Misschien in de Nederlandse sectie ook wel. Kan zijn dat de Nederlanders daar momenteel zich gewoon op andere verhalen concentreren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding