Wat is de naam van de film waarbij de tijd elke keer terugdraait naar het begin, een bomaanslag op een plein met politica (USA en Spaanse?)

De film begint met een bomaanslag (bom zat in rugzak) op een plein. De aanslag is op geloof ik een Spaanse en Amerikaanse politicus die een verdrag sluiten of iets dergelijks. De film gaat steeds ongeveer een halfuur vooruit ofzo, en dan spoelt het weer terug naar de bomaanslag. Het hele geval wordt gefilmd door een donkere, lieve, Amerikaanse man.

Ook dacht ik dat de Amerikaanse politicus op het podium die geloof ik doodging, eigenlijk een dubbelganger was. Dan zie je de echte president in een hotelkamer naar het nieuws kijken, maar er is een soort van groep (onder andere een hotelmedewerker zit in die groep) die communiceert met telefoontjes, en een van die slechteriken uit de groep rent de hotelkamer binnen van de president en doodt hem (?)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je bedoeld de film "Vantage Point" uit 2008 met Dennis Quaid, Matthew Fox en William Hurt.