Hoe heet die kerstfilm ?

Ik keek vroeger altijd een kerstfilm over 2 kinderen die iets met een sneeuwbol deden en in een andere wereld terecht kwamen, met allemaal sprookjes een reus en ze klommen dan omhoog en met elfjes en ze helpte iedereen en de kerstman om iedereen een fijne kerst te geven ofsoiets, weet iemand toevallig hoe deze heet ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Ik kan me vergissen, maar kan het niet 1 van de films van de The Santa Clause geweest zijn?

Ik herinner me iets dat daar een kind een sneeuwbol kreeg zodat hij daarmee naar zijn vader kon ofzo die kerstman is.

Daar waren ook elfjes en zo bij.
Maar ik heb die films al heel lang niet meer gezien. Kijk even bij de beschrijvingen of je daar iets bekend van voor komt.
11 jaar geleden
Ik weet dat het al 4 jaar oud is, dit topic... maar volgens mij zoek/zocht je "betoverende kerstsprookjes" :)