Waar kun je reviews vinden van vroeger?

Ik wil de mening weten over bepaalde films van mensen uit de Sixties. Maar hoe kan je dit te weten komen? Dus mensen die in de Sixties over een film een review hadden geschreven.

Ik hoop dat m'n vraag een beetje duidelijk is.. Want ik zou dit heel graag willen weten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

In tijdschriften. In wetenschappelijke bibliotheken zijn indexen van oude tijdschriften te raadplegen. De artikelen zijn vervolgens op te vragen. Je kunt dus het beste naar een universiteitsbibliotheek gaan.
Amadea