Wat is de naam van een film over een loverboy-bende?

Kan iemand mij helpen? Ik ben op zoek naar een oude film waar ik destijds erg van genoten heb. Ik weet bijna niks meer, maar wat ik me er nog van kan herinneren is dat een meisje in handen viel van een loverboy bende, op een keer kreeg ze drugs toegediend, uiteindelijk moest ze seks hebben met één van de bendeleden en werd ze opgesloten in dat huis. Één van de bendeleden had erg spijt van het feit dat ze opgesloten zat en hielp haar ontsnappen. Het meisje en dat bendelid reden erg snel weg met een auto en onderweg raakten ze van de weg en raakten ze een boom waardoor dat bendelid om het leven kwam. Het meisje wist te ontsnappen maar toen ze thuis kwam kreeg ze door de bende naaktbeelden van zivhzelf opgestuurd, dit kon ze niet aan en daarom pleegde ze zelfmoord. De vader kwam achter deze beelden en maakte een afspraak om deze bendeleden te ontmoeten en daar sloeg de vader van het meisje de bendeleden dood uit wraak.
Weet iemand hoe deze film heet? Volgens mij was de film nederlands en op npo 1,2 of 3 uitgezonden. Ik kan het echt nergens vinden. Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Hoe lang geleden?
Welke taal NL of UK of VS? andere taal?
Waar speelt het verhaal? Land, achtergrond, alleen maar huis en op de weg/in auto?
Hoe heten de hoofdrollen?
Een naam kan 't verschil maken, alle informatie helpt.
Amadea
4 jaar geleden
Wat griezelig dat iemand van zó'n film genieten kan...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De film speelt zich volgens mij af in Nederland, en ik dacht dat er ook Nederlands in gesproken werd. Het speelt zich zowel binnen als in de buitenlucht af. Namen weet ik echt niet meer, maar de film is denk ik tussen de 6 en 15 jaar oud.

Antwoorden (1)

De film Loverboy is een Nederlandse telefilm uit 2003 van regisseur Lodewijk Crijns.
De film is veelvuldig op middelbare scholen vertoond, om meisjes te wijzen op het gevaar van loverboys. Nooit op DVD uitgebracht wegens het ontbreken van de muziekrechten.

Cast: o.a. Monique van der Werff - Denise
Dragan Bakema - Michael
Philip Ivanov - Lorenzo
Tara Elders - Julia
Chantal Janzen - Claudia
Bouchra Tjon Pon Fong - Priscilla
Marie Louise Stheins - Moeder
Terence Schreurs - Felicia
Joan Nederlof - Tante Jolanda

Denk dat je deze bedoelt!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Dan heb je de wikipedia bladzijde niet goed gelezen. Het verhaal loopt geheel anders dan de film waarnaar gevraagd wordt.