Ik zoek de titel van een film

Ik heb enige tijd geleden (2 jaar geleden?) een actiefilm gezien waarvan ik nog 1 detail weet: m.b.v. een explosie werd een gat in de weg gemaakt, waardoor een geldwagen naar beneden zakte. Daar werd die opgewacht door "de boeven", en uiteraard geplunderd.

Er zijn veel van dit soort films in dit genre (the bank job, the italian job, the town, de ocean films...), maar de titel van deze film kom ik niet meer op.

Wie weet het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

The Italian Job uit 2003. De bewuste scene met de geldtruck zie je heel kort in de trailer op 2.34 (zie bron).