Ik ben op zoek naar de naam van een film. Over jongeren die gepest worden en nemen op gruwelijke manieren wraak op de pesters

Ik ben op zoek naar de naam van een , de film gaat over een groep jongeren die gepest worden op school. De jongeren die gepest worden organiseren midden in een bos in een huis een feest en iedereen die hun pest gaat daar heen. De gepeste dragen allemaal maskers en hebben in de punch een slaapmiddel gedaan . Zodra de pesters wakker worden zien ze dat ze vast zitten aan een ketting. De pesters worden op allemaal verschrikkelijke manieren verminkt en gemarteld.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

The Final uit 2010

http://www.imdb.com/title/tt1390535/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thankss !!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
alsjeblieft:)