Waar kan je de film: "Penn & Teller Get Killed" kopen?

Ik ben opzoek naar de film: "Penn & Teller Get Killed", voor zover ik gegoogled heb heeft de film totaal niet aangeslagen... maar ik heb een klein stukje gekeken op youtube en de film spreekt mij wel aan... zo erg zelfs dat ik wel bereid ben hem te kopen...
maar ja! waar kan je die kopen is dan mijn vraag.
en ik wil geen 2e hands exemplaar van marktplaats... en ebay is gewoon niet mijn ding...

wie heeft een goeie suggestie voor mij?

Toegevoegd na 38 seconden:
en uiteraard een dvd MET nederlandse ondertiteling!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Penn en Teller waren in de VS bekend van hun magic shows en standup comedy. Ze waren in de David Letterman een paar keer een deel van zijn show. Maar eigenlijk zijn ze nooit groot buiten NY geweest. De films die ze hebben gemaakt zijn ook geen grote kaskrakers geweest, dus nooit Nederland gehaald. Misschien dat het ooit nog komt maar voorlopig zijn de films niet met nl ondertitel te koop. Je kan ze indd via Amazon of Ebay bestellen in de us versie, zonder ondertitels in het nl. ( helaas. ik vind ze zelf ook hilarisch)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb alleen er een op Amazon gevonden, helaas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De film is nooit uitgebracht op DVD, en ze zijn nooit echt een grote film franchise geweest van Warner Bros. De film en het duo waren meer een lokale Amerikaanse hit, een vergeten eendagsvlieg eigenlijk maar wel culthelden in Amerika.

Je kunt wel nog hier en daar een oude video band op de kop tikken (e-bay etc.).

Er is NOOIT een versie verschenen met Nederlandse ondertiteling.

(1e bron bevestigt het bovenstaande)

Maar je hebt wel een beetje geluk!

Warner Bros verkoopt via hun officiële website oude films uit hun assortiment, de naam van deze product lijn is: "WB Archive Collection".

Alle films in deze productlijn worden zonder beeldkwaliteit verbetering en/of toegevoegde functies op DVD geknald, echt voor de zoekende fans dus.

Het is daardoor ook aan de prijzige kant (Euro 14,95)

(Bron 2 leid naar officiële Warner Brothers Webshop)