Hoe heet de film over een vrouw die na de dood/verdwijning van haar man ontdekt dat hij een dubbelleven had?

Hij deed iets in vastgoed (misschien) of dat was juist het dubbelleven waar ze niets van wist. Hij is verdwenen en dan ondekt ze dat hij een (crimineel?) dubbelleven had.

In de speurtocht gaat ze ook nog zijn sjofele moeder in een flatje opzoeken en de film eindigt met een hele spannende scene in een (half af? ) huis of flat waar ze bijna valt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik realiseer me dat dit wel heel weinig informatie is, volgens mij gaat het om een bekende actrice van het type Sandra Bullock maar ik weet niet zeker of zij het was. En de verdwenen man (die dus helemaal niet dood blijkt te zijn) is een beetje een macho type.

Toegevoegd na 45 minuten:
Nog een detail, ik weet bijna zeker dat er een klein kindje was, een meisje geloof ik van 4-5 jaar of zo iets

10 jaar geleden
7.3K
Amadea
10 jaar geleden
Het verhaal van de thriller Cruise, van de auteur Suzanne Vermeer, komt hiermee overeen: Heleen en Frank zijn al vijftien jaar gelukkig getrouwd, althans in Heleens optiek. Hun huwelijk is kinderloos en Frank, werkzaam bij een touroperator, is vaak van huis. Ter ere van hun trouwdag verrast Frank zijn vrouw met een Middellandse Zee-cruise; ze hebben een heerlijke tijd. Maar halverwege, midden op zee, verdwijnt Frank spoorloos. Na een paar dagen wordt hij officieel vermist verklaard. De treurende Heleen krijgt echter een bijna nog grotere schok als ze er achter komt dat Frank een dubbelleven leidde. Wat spookte haar man uit en wat is er met hem gebeurd? Ze gaat op onderzoek uit en belandt in allerlei vreemde, gevaarlijke situaties in Zuid-Frankrijk en Spanje.
Summo
10 jaar geleden
Ha, nee die kwam ik zelf ook tegen toen ik via google aan het zoeken was, maar volgens mij is het hem niet, de man verdwijnt anders, weet alleen niet meer hoe (maar ik weet bijna 100% zeker niet op zee) maar ik zal er nog eens goed naar kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien bedoel je Premonition (met Sandra Bullock)? Het verhaal is anders dan wat je omschrijft, maar het menselijk geheugen is niet onfeilbaar :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je zeker dat hij verdwijnt en niet zij? Anders zou het de film 'All good things' kunnen zijn.
Summo
10 jaar geleden
annna je hebt ZO gelijk met die uitspraak, heel grappig maar de film die je noemt zocht ik ook maar die had ik dus wel zelf kunnen vinden, en nee helaas is het hem dus niet, @pils, ik weet bijna niks meer van de film maar wel zeker dat hij de bad guy was en zijn, en zij niks had misdaan en op onderzoek uitging.

Antwoorden (4)

Deze film heet double jeopardy !
Helaas beantwoord ik het via een telefoon dus kan links sturen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan "The familiar stranger" zijn, uit 2001. Ook bekend onder de titel "My husband's double life". Met Margaret Colin als de echtgenote.
Patrick wordt gezien als een voorbeeldige man en vader, omringd door zijn vrienden. Maar hij had zijn schoolgeld voor verkeerde doeleinden gebruikt en eindigde in het criminele circuit. Zijn vrouw Elizabeth weet niets van zijn gespleten persoonlijkheid en leidt een onbekommerd bestaan. Tot daar abrupt een einde aan komt door de zelfmoord van Patrick. Zijn lichaam wordt echter nooit gevonden.
Jaren gaan voorbij, en Elisabeth weet met haar twee kinderen en een nieuwe partner een gelukkig leven op te bouwen. Todat de sociale dienst bij haar aanklopt, met het verzoek haar weduwepensioen terug te storten. Haar man is nog in leven...
Amadea
10 jaar geleden
Summo
10 jaar geleden
klinkt als een interessante film maar helaas niet de film die ik bedoelde, niet zo gek natuurlijk met die hele magere omschrijving die ik geef
Kan het deze geweest zijn?
"Lies and Deception"

Man pleegt zelfmoord, en na een aantal jaar blijkt dat hij dat helemaal niet gedaan heeft, en net is vermoord. De vrouw gaat op onderzoek uit.

http://www.allmovie.com/movie/lies-and-deception-v323966
10 jaar geleden
Intimate Betrayal.

De man verdwijnt en de vrouw komt er achter dat hij een kind bij een andere vrouw heeft.