Is de verfilming van het boek 'Kaas' in 1999 door Willen Elsschot nog verkrijgbaar?

Geregisseerd door Orlow Seunke.
De auteur van het boek is Willem Elsschot?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee, nieuw of antiquarisch niet googlebaar in ieder geval. ook als online video kan ik niks vinden. wellicht is de film nooit op dvd verschenen, in dat geval (dat een film op dvd verschijnt) is nl vaak wel een "dode link"te vinden van bol.com, marktplaats etc

Antwoorden (1)

De film werd door Moskwood in 2002 op video uitgebracht. Maar deze is niet meer verkrijgbaar. Je kunt 'm wel via jouw plaatselijke bibliotheek te leen vragen. Er zijn zeven bibliotheken die de video beschikbaar hebben voor landelijk leenverkeer.
Amadea