Aan de tabel van RTL Late Night was iedereen het eens wat de beste film van Leonardo Dicaprio was, welke film zeiden ze?

Geza Weisz zei net bij RTL Late Night dat Leonardo Dicaprio heel veel goede films heeft, maar dat hij eentje wel de beste vond. Iedereen aan tafel was het er mee eens. Ik kon het alleen met geen mogelijkheid verstaan. Welke film zei hij?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zal waarschijnlijk "The Revenant" zijn.

Toegevoegd na 38 minuten:
Maar nu ik het op http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-late-night-301978/eac04098-5bf7-3086-9dce-fbc4246f0907 heb kunnen beluisgteren kan ik vertellen dat die twee personen vinden dat "What's eating Gilbert Grape" uit 1993 Dicaprio's beste film was.
Amadea