Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij welke bioscopen worden 3d films ook in de standaard versie uitgezonden?

Ik weet dat dit kan in Antwerpen bij de kinepolis, metropolis bioscoop, maar zijn er ook bioscopen in Nederland die 3d films in de normale versie uitzenden? (Omgeving Amsterdam)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
891
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hoorde laatst van het bestaan van speciale 2D-brillen (met twee dezelfde glazen), speciaal voor mensen die erg veel last hebben van hoofdpijn bij 3D.
Daar zou je ook eens naar kunnen informeren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat ligt eraan wat de bioscoop kiest. Pathé kiest over het algemeen standaard voor de 3D voorstellingen, terwijl Wolff af en toe bewust voor de 2D film kies. Soms wisselt het ook nog weer per film. Dus is een kwestie van onderzoeken welke film je wil zien, waar deze aangeboden worden en of ze hem daar ook in 2D aanbieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze vraag heeft vooral te maken met the hobbit 2, die wij graag in de standaard versie, dus zonder 3d willen zien. Maar doordat wij een hotel boeken, is het fijn om te weten bij welke bioscoop we deze films digitaal zonder 3d kunnen bekijken. Alleen is hier erg moeilijk achter te komen.. Bij kinepolis in belgie doen ze het standaard wel, dus ik dacht misschien is er ook iets soortgelijks in nederland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mail van Pathé: The Hobbit 2 zal bij ons ook in de originele versie (gewoon 2D, en dus niet 3D of IMAX) gaan draaien.

Vanaf 11 december kunt u op de website zien welke versie waar draait en hoe laat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding