Hoe heet toch die film waar ik niet op kan komen? Volgens mij met de actrice Shelley Long.

Of het idd Shelley Long is weet ik niet zeker. Maar in mijn herinnering is het wel een roodharige actrice.
Zover ik weet is de film gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Het gaat over een vrouw die tientallen persoonlijkheden (meervoudige persoonlijkheids stoornis) heeft ontwikkeld doordat ze als kind geestelijk mishandeld is. Verhaal speelt zich af in een vrijstaand huis (boerderij).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Voices Within: The Lives of Truddi Chase
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voices Within: The Lives of Truddi Chase
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voices Within: The Lives of Truddi Chase

Toegevoegd na 1 minuut:
Ben op zoek naar de film tervergeefs iemand weet imienad een link?

Toegevoegd na 2 minuten:
Voices Within: The Lives of Truddi Chase zo heet de film maar kan hem nergens kopen of online zien weet iemand een link. Alvast bedankt