Is er een film die een virus bevat waardoor je doodgaat als je gaat slapen (door een nachtmerrie), enige manier is wakker blijven.

Dit door de hardcore Nightmare - Hell awaits

Toegevoegd na 8 uur:
Volgens mij wordt de vraag niet heel goed begrepen het stukje "een virus bevat waardoor je doodgaat als je gaat slapen (door een nachtmerrie), enige manier is wakker blijven" gaat al over de film. Dus: de film gaat over een ziekte/virus die er voor zorgt dat je direct overlijd als je gaat slapen en dat dit voorkomen moet worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De "Nightmare"-feesten zijn geïnspireerd op de filmreeks "A Nightmare on Elmstreet" waarin Freddy Kruger (de man met de hoed en de messen aan zijn hand) in de dromen van zijn slachtoffers binnendringt en ze daar vermoordt. Zodra ze in slaap vallen kan hij ze dus vermoorden, vandaar dat ze wakker moeten blijven. Heeft voor zover ik weet niets met een virus te maken, al heb ik niet alle delen gezien :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets bedoel ik, plus 1

Andere antwoorden (4)

NEE die is er niet! en...je kunt niet wakker blijven,wel een paar nachten misschien,maar dan ga je toch echt wel slapen na die paar nachten, een film kan geen virus bevatten die op de "kijker"invloed heeft op leven of dood.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als de nightmare on elmstreet serie, maar dan zeggen dat het geen film is en echt kan ;-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als the ring!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jason en Freddie ofzo, die ene vermoord ook mensen als ze slapen. Hij komt dan in je droom en hakt lichaamsdelen ofzo af. Dat lichaamsdeel verandert dan in heleboel rupsen, creepy. Je kan ook bang worden dat je niet meer wilt slape. Pas op! XD
Nee, dat bestaat niet. Eerder het omgekeerde; doordat je niet slaapt, ga je waarschijnlijk sneller dood. Tegen algehele slaaponthouding kan het menselijk lichaam slecht tegen. (Als je dus echt dagenlang/weken niet slaapt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit bestaat niet. Het kan wel zo zijn als je bijv. hartpatient bent en een zwak hart hebt, dat je na een heeeeeeeeele enge film een hartaanval kan krijgen alleen zijn die enge films er in japan enz. Het kan wel zijn dat als je een enge film kijk en je heel bang erdoor bent dat je dan gek wordt. Maar je moet wel kunnen bedenken dat wat in een film gebeurt nep is. En er is ook een film daarin is als je een film kijkt dat je in 7 dagen vermoord wordt dat is heelerg nep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik herinner me eens de korte inhoud van en film gelezen te hebbenm die er over ging dat mensen die een bepaalde video of film bekeken dood gingen zonder zichtbare reden. Maar hoe die film heet, geen idee
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk The Ring (Amerikaanse remake van de Japanse film Ringu)
anneliez
12 jaar geleden
klinkt bekend ja