Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een film op internet zonder ondertiteling gevonden. Hoe kan ik ondertiteling toevoegen aan deze film? Ik heb het dus niet gedownload!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
722

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Simpelweg: niet.
Je moet de film downloaden en dan een Ondertitel bestand toevoegen. Soms zit de ondertiteling al bij een film
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer hem ergens te downloaden met de ondertiteling want u kan die niet achteraf toevoegen ivm de synchronisatie van het geluid met de beelden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ondertitels toevoegen met o.a. het programma Subtitle workshop. Je kan SRT-bestanden downloaden en hiermee samenvoegen met de film of je kan deze zelf aanmaken. Je kan ook een Engels SRT-vertaling nemen en die zelf vertalen.

Als de vertaling klaar is moet je met behulp van het programma deze samenvoegen met de film.

Ikzelf heb dit ook met regelmaat gedaan, maar het kost wel wat tijd omdat je ook moet zorgen dat de tekst op het juiste moment meegaat met wat er gezegd wordt. (synchronisatie).
(Lees meer...)
Castle
11 jaar geleden
Castle
11 jaar geleden
Je moet hem wel downloaden anders kun je het niet bewerken. Je kan geen films ondertitelen die elders op een site staan. Het is een leuke hobby, maar erg arbeidsintensief wil je het goed doen. Succes,

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding