Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke film is dit?

Gaat om 2 films, de eerste is een actiefilm. Een beetje een Pulp Fiction sfeertje, maar het is die film overduidelijk niet. Wel meerdere verhaallijnen door elkaar. Het enige dat ik me nog herinner is dat een vrouw op een gegeven moment tegen haar partner zegt; "...but the bitch just wouldn't die". Het is niet veel, maar de quote moet bij iemand een belletje rinkelen.

Tweede film heb ik jaren geleden gezien. Een science fiction, titel van de film is een niet alledaags (Engels) woord. Ik herinner me nog een scene dat de hoofdrolspeler in zijn 'hemel' is. Hij is dan aan het strand en ziet zijn (overleden?) vrouw lopen. Hij is een jaar of 2, 3 geleden nog eens uitgezonden op tv.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
732

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Tweede film zou Inception kunnen zijn. Zo begint en eindigt die film namelijk. Echter kan die niet 2 of 3 jaar geleden op TV zijn geweest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is de tweede film niet What Dreams May Come met Robin Williams?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tweede film : Vanilla Sky met Tom Cruise ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tweede film the abbyss?

Toegevoegd na 43 seconden:
ik bedoel natuurlijk the abyss

Toegevoegd na 4 uur:
misschien kun je via deze link de juiste film vinden, staan best wat mogelijkheden op die uit maar 1 woord bestaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk dat je bij de eerste film dan eens naar de films van Quintin Tarantino moet gaan zoeken want hij heeft als een van de weinige een Echte eigen stijl van films maken, en je zou mogelijk ook bij Robert Rodriguez kunnen zoeken.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding