wie kent deze film?

Het was een getekende kerstfilm,
het gaat over een meisje dat ziek was. haar naam was geloof ik Emily-elizabeth. Er was een jongetje, en die gaf haar dan geloof ik soep ofzo en als ze die soep opat dan vertelde hij een verhaal. Dat verhaal ging over een sneeuwpop ofzo, en aan het eind was die sneeuwpop gesmolten!

Het is een kinderfilm die ik heel lang geleden heb gezien, iets van 8 jaar terug. ik heb geen idee wanneer het gemaakt is.

Toegevoegd na 48 seconden:
ik bedoel:
wie weet de titel en wat is die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Kan het misschien Clifford, the big red dog zijn?
Er is een kerstfilm waarin Clifford een sneeuwpop maakt.
Het meisje van wie Clifford is heet ook Emily Elizabeth.
Heb een bron voor je bijgevoegd, ik kan geen film materiaal vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk 'the Snowman'?

op het einde zweven ze door de lucht en hoor je het nummer 'walking in the air'

Toegevoegd na 7 minuten:
nee het is inderdaad clifford the big red dog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het magische geschenk van de sneeuwman

In het engels dus the magic gift of the snowman.

Zeeer leuke film, die andere reacties hier slaan op niks..