Hoe heet de film waarbij een van de personages "fayaaa" (Fire) schreeuwt?

We hoorden het liedje van bastille: The things we lost
en de tekst ging zo van: "the things we lost in the fire, fire fire.." en toen dachten we allebei meteen aan een filmquote: "fayaaaa" en nu willen we heel graag weten welke film dat van komt.

Toegevoegd na 4 uur:
Het is meer als grap bedoeld zeg maar. En nu ik erover nadenk weet ik niet eens zeker of het wel een film was... Ik heb niet echt veel informatie moet ik zeggen. Misschien dat het iemand bekend voorkomt als je opeen een beetje vreemd Fayaaaaaaaa roept met een chinees accent.

Toegevoegd na 4 uur:
De uitroep is als grap bedoeld, niet deze vraag.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

bamibal