welke film is dit: Een meisje in een gesticht dat afbrandt vlucht door het bos en wordt door de politie gepakt. Blijkt een soort complot ofzo. Iemand?

IK heb de film maar ergens weggezet. Herinner me de titel niet meer. Asylum nog wat ofzo? of the story of.. maar kan me vergissen... Het valt onder de categorie psych thriller

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
trek je ajb niets aan van die belachelijke opmerkingen. helaas zijn er altijd mensen die er beter van denken te worden door anderen onderuit te halen. Ik waardeer je poging tot helpen. Ook al is het niet het antw. wat ik zocht. ;)

Het beste antwoord

"The ward", een horrorfilm uit 2010 van regisseur John Carpenter, met Amber Heard.
Het draait om Kristen, een meisje met problemen. Als ze opgepakt wordt nadat ze brand heeft gesticht ontwaakt ze in een psychiatrische inrichting. Dokter Stringer wil haar helpen, maar daar staat ze niet voor open. Ze wil weg. Samen met vier andere meiden, waaronder de opstandige Emily probeert ze een ontsnappingsplan te maken. Wat de rebelse Kristen niet weet is dat de inrichting een duister geheim heeft, een dodelijk geheim.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
perfect! dit is hem. ik was begonnen met kijken toen ik in bad lag. nu kan ik verder kijken. lol
thanks!

Andere antwoorden (2)

Mad Love met Drew Barrymore.

Maar misschien moet je zelf maar even gaan zoeken in het grote bestand. Drew Barrymore heeft wel meerdere van dit soort rollen gespeeld. Ze was op vrij jonge leeftijd al aan de coke in haar echte leven. Die rollen waren haar wel op het lijf geschreven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jennifer's body met Amanda Seyfried?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ook niet. wel een leuke film. pas ook gekeken.