Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de naam van de film (rond 1990) waarin een alien een onderzoeker steekt met een injectienaald?

Wie kent deze film? (Uitgezonden omstreeks 1990)

Ik ben op zoek naar de naam van een film waar ik vroeger als kind nachtmerries van kreeg.
Het ging om buitenaardse wezens. Op een gegeven moment was er een scene waarin een onderzoeker de alien een injectie wilde geven. Waarop de alien ineens recht op kwam te zitten en de injectie aan de onderzoeker gaf.
Er was ook iets met een zwarte auto volgens mij.
Dat zijn de enige elementen die ik nog weet van de film.
De film zal waarschijnlijk zo rond 1988-1995 zijn uitgezonden.
Ik weet niet meer op welk net. Waarschijnlijk Rtl4.

De film was gewoon Engels gesproken zover ik weet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
722
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk niet dat je deze bedoelt maar ik doe toch een poging: E.T.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, bedankt voor je reply. Nee het is niet E.T. helaas. Volgens mij was het meer een film voor volwassenen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze scène komt me bekend voor, maar niet uit een film! Een vergelijkbare scène zit in de serie The Highwayman, waar in 1988 1 seizoen (10 afleveringen) van gemaakt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet helemaal zeker of dit dé serie/film is die ik bedoel. Maar die zwarte auto komt mij heel bekend voor. Bedankt voor je antwoord. Ik zal deze rekenen als "het beste antwoord".

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding