Wie speelt 'Havok' in X-men first class?

Ik heb twee acteurs gevonden waarbij ik uitkom dat ze in X-men first class spelen. Ze zijn hetzelfde qua foto's alleen ze hebben een andere naam. Op site's zeggen ze steeds iets anders.

De acteurs:
Lucas Till
Alexander summers

Beide dezelfde foto's op google, zien er hetzelfde uit alleen hebben een andere naam.

Toegevoegd na 5 minuten:
Sorry, ik bedoelde voor
Lucas Till en Maverick McWilliams. Zijn dit niet dezelfde acteurs?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De acteur is Lucas Till. De burgernaam van Havok is Alexander Summers (net zoals Clark Kent voor Superman)

http://www.imdb.com/title/tt1270798/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik was in de war haha. Dankje!