Hoe heet de film waarin 2 mannen van plaats verwisselen bij een vliegtuig die crasht waarbij de ene man overlijdt?

De man die niet overleden is gaat na de ramp op bezoek bij de vrouw van de overleden man.
Weet iemand hoe deze film heet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

die film heet Bounce, met Ben Affleck

Buddy Amaral (Ben Affleck) is een reclameyup. Na een succesvolle deal in New York staat hij op kerstavond in de rumoerige bar van het vliegveld. Hij staat zijn vliegticket af aan een onbekende huisvader, zodat die op tijd bij zijn twee zoontjes en vrouw Abby (Gwyneth Paltrow) kan zijn, en blijft zelf een nacht langer in New York. Het vliegtuig waarin Buddy had moeten zitten stort neer en niemand overleeft de ramp. Buddy voelt zich schuldig en gaat pas maanden later op zoek naar Abby en haar zoontjes. Voordat hij Abby kan vertellen dat hun 'toevallige ontmoeting' allesbehalve toeval was, wordt hij verliefd op haar. Naarmate hun verhouding groeit, valt het Buddy steeds moeilijker op te biechten hoe de vork in de steel zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, dat is precies de film die ik zoek!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
astublieft!