is er een site waarop ik LEGAAL de eindscène van de Chicken Run kan bekijken?

ik zou de eindscène van de Chicken Run graag willen gebruiken (waarbij naar verluidt 2 ratten discussiëren over wat er eerst was : de kip of het ei) voor een workshop volgende week. alleen wil ik hem natuurlijk eerst graag zien. Het is niet de bedoeling om hem te downloaden, als de scène bruikbaar is, ga ik de film kopen. Ik hoef ook niet de hele film te kunnen zien (wat volgens mij niet mogelijk is op een legale manier), alleen de eindscène is genoeg (bv. bij een trailer).
In de bib is hij uitgeleend, en ik ken niemand die de film heeft. Ben geabonneerd op een site waarbij ik films digitaal kan bekijken, maar helaas zijn daar geen kinderfilms bij.
Dus hopelijk vind ik het via een andere weg.

11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier is het laatste deel van de film (engels met engelse subs) die je kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.movie2k.to/

deze site heeft gratis films maar ook films waar je voor moet betalen dus moet je even kijken welke versie je moet hebben
de stream2k is de gratis versie van de site maar niet altijd van goede kwaliteit

deze link word door gegeven door de site zodat je meteen kan kijken
http://yamivideo.com/video/hkdu80wn5o1f

veel plezier