Ik zoek ook een film

het is een film over een vliegtuig crash of een schip dat vergaat. ze komen iig aan op een onbewoondeiland. 3 personen een jongen en een meisje, en een volwasse man met een kerstmannenbaart. de kinderen zijn ong 8 jaar en de man persoon moet ze onderhouden ect.
de man sterft na jaren op het eiland en de 2 jongen kinderen blijven over.
het word een soort adam en eva verhaal met lichaamontdekking en zelfs een zwangerschap. film duurt echt 3 uur ofzo.
later worden ze alsnog door hun ''vader?'' gered.
wie weet over welke film ik heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Blue Lagoon!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet zeker dat je deze film bedoelt.
Is inmiddels al een film van een jaar of 20 geleden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hij was een paar dagen geleden nog op tv!

the blue lagoon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
joh
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
duh
Ja, de Blue Lagoon uit 1980 (de tijd gaat snel).

De film kreeg veel positieve maar ook negatieve kritiek en scoorde slechts een 5 in het welbekende IMDB.

Brooke Shields was pas 15 en (haar stand-in) was naakt te zien. De ontdekking van seksualiteit van 2 tieners sprak veel mensen aan, maar het verhaal heeft weinig om het lijf. Als je zelf tiener was, was het uiteraard een spannende film, maar het viel erg tegen herinner ik me, omdat hij veel te lang duurde en veel te traag was.

Brooke was in 1 klap wereldberoemd, maar heeft na deze film eigenlijk weinig succes meer gehad. Ze is ook niet zo'n beste actrice.

Tip voor als je deze zo leuk vindt;
"return to the Blue Lagoon" uit 1991.

Toegevoegd na 2 minuten:
te koop bij BOL.COM
http://www.bol.com/nl/p/dvd/return-to-the-blue-lagoon/1002004000081950/index.html

Toegevoegd na 5 minuten:
of bij free record shop:
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Search;pgid=.6rCahTIemtSR0QQthyWAgIr0000J0Yfq0Gs?action=search&layout=sample1&fh_search=blue+lagoon&searchcategory=categories%253C{frs_02}&x=29&y=6