Feest "a Night at the Movies" hoe verkleed te gaan met partner.

Binnenkort met de studenten vereniging van mijn vriendin een thema feest en nu willen we beide verkleed gaan als een personage uit de zelfde film.

We hebben al een keer sjonnie en anita thema gehad en we willen dus niet iets wat daar op lijkt. We hebben zelf al even zitten brainwashen en kwamen uit bij bijvoorbeeld:

Tarzan: Tarzan en Jane
Flintstones: Fred en Wilma
Beauty and the Beast: Belle en the Beast
Mr. & Mrs. Smith: Mr. & Mrs. Smith

Wat we het liefst willen is dat het personages zijn die wel direct herkend worden, anders kun ja als elk willekeurig personage gaan en zeggen dat die in een film zit. We zien waarschijnlijk ook een paar echte klassiekers over het hoofd en daar wil ik jullie dan ook om raad voor vragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Robin Hood en Lady Marian, kun je je lekker uitleven met kostuums.
John Travolta en Olivia Newton John uit Grease.

Toegevoegd na 4 minuten:
De klassieker die ik zo bedenk is Gone with the wind met Scarlett en Rhett. Maar ik weet niet of iedereen dat gelijk herkent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Robin hood klinkt inderdaad wel goed en is makkelijk te doen en goed te herkennen

Andere antwoorden (5)

Romeo en Julia
Peppie en kokkie
De dikke en de dunne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Superman en spiderman
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bond en een vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vincent Vega en Mia Wallace uit Pulp Fiction!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Han Solo & Princess Leia