Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de titel van de Amerikaanse film waarin een vrouw verdacht wordt dat ze haar kinderen wilde vermoorden (zie uitleg)?

Omstreeks jaren 90. Het gaat om een vrouw die twee of drie kinderen heeft en verdacht wordt van moord/ of poging tot doodslag op haar kinderen met een wapen. De film draait om de rechtszaak, waarin haar dochter getuige is, zij kan moeilijk praten of is doof. Haar broertje is verlamd geraakt door de schietpartij. De vrouw blijkt schuldig met als motief de liefde voor een man. De rechercheur of aanklager adopteert de kinderen aan het eind.

11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn meerdere films met dit thema, maar de eerste die me te binnen schiet is 'Small Sacrafices" met Farah Fawcett. Dit is overigens gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik kan me zo niet herinneren of ze doof was, maar haar kinderen zijn (in het echt) wel geadopteerd door de openbaar aanklager.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Annswers
11 jaar geleden
Ja top, dat is het! Dank je wel!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding