Wat zijn de verschillende "lagen" in the life of pi?

volgens de recensies zou de film zo gelaagd zijn: wat wordt hiermee bedoeld?
ik zie wel boodschappen, zoals dat geloof je hoe dan ook kan sterken, en dat respect voor het leven van belang is.
of dat je de waarheid soms moet vervormen, om door te kunnen leven.
wordt dat wellicht bedoeld?

11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Met verschillende lagen wordt bedoeld dat je verschillende percepties kunt hebben van hetzelfde verhaal. Dat maakt een verhaal sterk, omdat verschillende mensen het om verschillende redenen kunnen waarderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
ah, op die fiets, dank en plus.