Hoelang draaien films ongeveer in de bioscoop?

Ik wil binnenkort nog naar Skyfall in de bioscoop, maar tot hoelang blijft deze in de bioscoop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Antwoorden (2)

Dat is van tevoren moeilijk te zeggen. Ze draaien een film zolang er met die bepaalde film meer winst te maken is dan met de vertoning van een andere film.

Mijn persoonlijke verwachting is dat Skyfall nog wel wat weekjes zal draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
je bedoeld omzet en bezette plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ik bedoel winst, maar omzet en aantal bezette plaatsen zijn daarin natuurlijk wel belangrijke elementen.
ronron1212
11 jaar geleden
winst wordt niet bepaald per film. Wel de omzet en de minimale omzet.
De film is een groot succes. Ik verwacht dat hij tot en met de kerst in de bioscopen te zien zal zien, ook omdat de kerstvakantie een toptijd is voor bioscopen.