welke batmanfilms volgen elkaar op?

Wil beginnen met een marathon van batmanfilms, hoe volgen ze elkaar op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
wil je echt ALLE batfilms? en series?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou de laatste drie kijken. Dat vult een goede avond. De laatste drie staan los van de jaren 90 films en zijn echt goede films. Batman Begins (2005)
The Dark Knight (2008)
The Dark Knight Rises (2012) De vier ervoor zijn nu ernstig gedateerd, Batman & Robin is met veel bier op een waar lachfestijn. Slechtere oneliners en plots heb je niet. Een marathon van alle 7 films wordt volgens mij een uur of 16. Als je er voor kiest om de eerste 4 of de laatste 3 te kijken kom je beide of zo'n 8 uur uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overigens is er ook nog de 1966 Batmanfilm welke een afgeleide is van de jaren '60 serie. Boom Pow Whooz Kedeng dus. https://www.youtube.com/watch?v=gfIxwGefjds Actie vanaf 7:20 :D

Het beste antwoord

Batman (1989)

Batman Returns (1992)

Batman Forever (1995)

Batman & Robin (1997)

Batman Begins (2005)

The Dark Knight (2008)

The Dark Knight Rises (2012)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Maar ik ben voor de volgende verduidelijking: Batman (1989)
Batman Returns (1992)
Batman Forever (1995)
Batman & Robin (1997) Batman Begins (2005)
The Dark Knight (2008)
The Dark Knight Rises (2012)
Ritsuka
9 jaar geleden
wat is nou het verschil tussen jouw reactie en het antwoord mrtomaat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat je goed ziet dat er twee losstaande filmseries zijn. Serie 1
Batman (1989)
Batman Returns (1992)
Batman Forever (1995)
Batman & Robin (1997) Serie 2
Batman Begins (2005)
The Dark Knight (2008)
The Dark Knight Rises (2012) Als je nu een keuze moet maken zou je dus niet zo snel: Batman & Robin (1997)
Batman Begins (2005)
The Dark Knight (2008)
The Dark Knight Rises (2012) gaan kijken of Batman (1989)
Batman Returns (1992)
Batman Forever (1995)
Batman & Robin (1997)
Batman Begins (2005)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je ze echt alle 7 gaat kijken maakt het idd niet uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Echter als je "4"(Batman & Robin) hebt gezien is de kans groot dat je niet een opvolger ervan wil zien. 5,6,7 zijn echter ook geen opvolgers. Dat is echt een nieuwe frisse start (reboot).
Ritsuka
9 jaar geleden
ik zocht naar een verschil tussen de tekst, de extra enter was mij niet opgevallen