Wie weet hoe de film heet die op 2 zenders tegelijk uitgezonden werd ?

Jaren geleden was er en film op tv die op 2 zenders tegelijk uitgezonden werd. Elke zender liet de film vanuit een ander perspectief zien. Door heen en weer te schakelen bepaalde je zelf hoe je de film zag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ik was niet zeker omdat er gezegd werd dat het een Nederlandse film was maar omdat er op imdb toch melding van wordt gemaakt neem ik de gok maar:
Op 28.05.1992 is de film "Murderous Decisions" uitgezonden op Ned2 en Ned3. Het is een D/E/NL productie uit 1991.

http://www.imdb.com/title/tt0197711/