is er een Nederlandse/europese site voor Lord of the Rings fan merchandise?

Hiermee bedoel ik of er een nederlandse of europese website is waar ik (bijna) alles van the Lord of the Rings kan kopen. of in ieder geval een site waar je met euro's kan betalen. ik weet al een website van Large, maar die heeft net niet wat ik zoek. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In de Tolkienwinkel natuurlijk ;)

En als het onderwerp je serieus interesseert, kijk dan ook eens op de site van Unquendor (Nederland ins het Sindarijns ;) ) - DE Tolkienvereniging / genootschap/fanclub van Nederland.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tolkienwinkel heeft echt álles, van boekenleggers tot hobbitschedels, van legpuzzels tot Gandalfs pijp, van DE ring (okee, vermoedelijk een kopie ) tot de staf van Saruman.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hup, naar Rene!