Owen wilson in oorlogsfilm?

Ik dacht dat hij het was maar ik moet de naam van die film weten. Hij moest zo tussen lijken gaan liggen zodat de soldaten hem niet zagen maar hij moest iets te pakken krijgen en op het laatste zijn ze met meer op die plek. Hij gaat dan met een helikopter weg. Meer herriner ik me niet meer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Is het misschien Behind enemy lines? Toegevoegd na 2 minuten: Jaar Titel Rol Opmerkingen Films 2011 Hall Pass Rick 2010 Marmaduke (film) Marmaduke 2010 Meet the Parents: Little Fockers Kevin Rawley 2009 Night at the Museum: Battle of the Smithsonian Jedediah 2008 Marley & Me John Grogan Drillbit Taylor Drillbit Taylor 2007 The Darjeeling Limited Francis L. Whitman 2006 Night at the Museum Jedediah Niet genoemd You, Me and Dupree Dupree Cars Lightning McQueen Stem 2005 Wedding Crashers John Beckwith The Wendell Baker Story Neil King 2004 Meet the Fockers Kevin Rawley The Life Aquatic with Steve Zissou Ned Plimpton Around the World in 80 Days Wilbur Wright Starsky & Hutch Ken Hutchinson The Big Bounce Jack Ryan 2003 Shanghai Knights Roy O'Bannon 2002 I Spy Alex 2001 Behind Enemy Lines Lt. Chris Burnett The Royal Tenenbaums Eli Cash Zoolander Hansel 2000 Meet the Parents Kevin Rawley Shanghai Noon Roy O'Bannon 1999 The Haunting Luke Sanderson Breakfast of Champions Monte Rapid The Minus Man Vann Siegert Heat Vision and Jack Voice Of Heat Vision/Doug Televisiefilm/Korte film/Stem 1998 Permanent Midnight Nicky Armageddon Oscar Choi, Geoloog 1997 Anaconda Gary Dixon 1996 The Cable Guy Robins date Bottle Rocket Dignan 1994 Bottle Rocket Dignan Korte film hier een lijst met alle films waarin hij speelde

Behind Enemy Lines uit 2001

Zeker te weten Behind Enemy lines http://www.moviemeter.nl/film/1411

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100