Hoe heet het liedje in Twilight bij de aftiteling waarbij alleen de acteurs/actrices benoemd worden?

Ik ben op zoek naar het liedje bij Twilight (deel 1) wanneer de aftiteling er is van alleen de acteurs en actrices. Ook ben ik op zoek naar het liedje waarbij Bella en Edward het ja-woord geven in Twilight Breaking dawn part 1 (deel 4).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Weet niet zeker anders moet ik de film opnieuw kijken, download Shazam iphone en android app. Kan je het zo horen, maar misschien River Flows in You van Yiruma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3 gokjes voor end credits:
15 step van Radiohead
Decode van Paramore
Leave Out All The Rest van Linkin Park

Trouwerij:
Flightless Bird, American Mouth van Iron & Wine
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het liedje van de aftiteling heet Leave out all the rest van Linkin Park. En het liedje bij het jawoord in Breaking Dawn is Flightless Bird, American Mouth van Iron&wine