hoe heet deze film?

Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat het over een man en een vrouw gaat, en ze hebben beiden heel veel kinderen. De man en vrouw gaan samenwonen dus moeten de kinderen samen overweg kunnen komen, maar de ene helft kinderen is heel erg chaotisch en de andere helft juist super netjes.
Weet iemand welke film ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt al als een komedie. Is het een Engelstalige film?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat denk ik wel ja..

Het beste antwoord

Volgens mij is het de film 'Yours, Mine and Ours'.
Link naar de film is bijgevoegd.

Grtz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Klinkt als ' The Brady Bunch'. Eind jaren '60 een tv-serie en in 1995 als film verschenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat is het niet ;s
Bedoel je de film 'Schatjes'?