Kan ik Paranormal Activity 4 kijken zonder de andere drie delen te hebben gezien?

Ik heb nog geen enkel deel gezien en een vriend vertelde mij dat deel 4 echt een aanrader is! Die wil ik erg graag zien, maar is het dan noodzakelijk om de andere drie delen gezien te hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Paranormal Activity 2 is vanavond op TV:RTL 5 om 22.10
Ik ga kijken maar ik heb de eerste niet gezien.
Mij maakt het niet uit;)

Antwoorden (2)

Het enige wat je moet weten uit voorgaande delen is dat er 2 mensen zijn verdwenen nadat ze vreemde verschijnselen hadden ervaren in hun huis. Hierop gaat de film door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die kan je zeker kijken. Want het heeft niks met elkaar te maken. Behalve dat het allemaal superr eng is!!!
Ik heb 1, 2 & 3 gezien maar ik vond ze niet echt geweldig...