Wie kent een kung fu film van rond 1970 met titel de ijzeren vuist?

Een vechter sterft wanneer hij getroffen wordt door de duimen van
zijn tegenstander recht in zijn oren.... wel gruwelijk om te zien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

"Duel of the iron fist", uit 1971 (met de originele titel "Da Jue Dou").
Chieh, een jong lid van een gangster-bende, wordt verbannen nadat een gevecht met zijn baas eindigt in diens dood. Als hij na een jaar weer terug keert, ontdekt hij dat zijn oude bende samen is gaan werken met de bende die verantwoordelijk was voor de dood van zijn vader. Deze nieuwe bende besluit om Chieh te doden. Chieh weet enkele van zijn oude vrienden uit de bende over te halen om met hem de strijd aan te binden met zijn nieuwe vijand.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad,dit is het juiste antwoord!
Bedankt hoor!
Mvg