Welke Waargebeurde verhalen films zijn er allemaal op de nederlandse televisie geweest? (zie uitleg)

toen ik 14 ongeveer was (nu ben ik 20) zijn er een aantal films op tv geweest, op waarheid gebaseerd, zoals, een groep kinderen die via school op kamp gingen, waarna er een overstroming kwam op die plek waar het kamp zat.

en over een jongen die wakker word uit coma, en dan naar school gaat, waar hij een meisje leuk vind, maar haar vriend hem steeds opzoek en in elkaar slaat.. (ongeveer)

en nog een film over een vrouw die zwanger is, en een vriendin van haar, ook zwanger wil zijn maar het dus niet kan worden, ze doet dan net als of, en zorgt ervoor dat de ander bij het bevallen/keizersnee van haar kind word berooft, om het daarna zelf te houden.

ik weet niet of mijn uitleg een beetje duidelijk is.
maar ik zoek de namen van die hier boven, of films die in die tijd op de nederlandse televisie zijn geweest.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Zes jaar geleden hebben RTL4 en 8 een aantal waargebeurde verhalen als film uitgezonden.

Destijds waren de titels :
A Date with Darkness
Dare to Love
For the Future: The Irvine Fertility Scandal
Point last seen
Cherished
Her Desperate Choice

Je kunt alles nog eens doorlezen op de onderstaande website en tevens bron.