Hoe hou ik Natalie Portman en Keira Knightley uit elkaar?

Ik ben heel goed in gezichten onthouden maar er zijn twee actrices, Natalie Portman en Keira Knightley die zoveel op elkaar lijken dat ik ze door de war haal elke keer en dat brengt me soms in benauwde situaties.
Vroeger had ik dit met Ving Rhames en Michael Clarke Duncan ook maar dat is inmiddels opgelost.
Wat ik wilde weten is het volgende:
- hoe hou ik ze uit elkaar?
- Welke twee acteurs/actrices halen jullie soms door de war?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu ben ik toch benieuwd: hoe brengt het door de war halen van Natalie Portman en Keira Knightley je in benauwde situaties?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Ze lijken inderdaad heel erg op elkaar, dus niks om je voor te schamen, als je het verkeerd hebt. Ik ken ze trouwens beide niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ben daar ook best nieuwsgierig naar. Ik kan me niet voorstellen dat je Kiera bij je aanbelt en dat je haar dan Nathalie noemt, want dat zou inderdaad genant zijn :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou als ik Natalie Keira noem of andersom
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar ken je ze dus persoonlijk???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha.. lig je gezellig samen in bed met Natalie noem je haar Kiera... Ja, ik kan me voorstellen dat Natalie dan not amused is. Maar ja, is wel weer leuke anekdote om het ijs te breken als je Kiera ergens tegenkomt he...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie is Natalie en wie is Keira ?

Antwoorden (6)

Wat ik zou doen: zoveel mogelijk films kijken waarin Nathalie Portman en Keira Knightley spelen, dan zie je op een gegeven moment vanzelf de verschillen. Vergelijk het met het zien van een eeneiige tweeling: op het eerste gezicht lijken ze sprekend op elkaar, maar hoe vaker je ze ziet, hoe meer verschillen je kunt ontdekken.

Zelf vind ik dat Keira Knightley een hele opvallende mond heeft, misschien kun je haar daar voortaan aan herkennen.

Zelf heb ik niet echt acteurs of actrices die ik niet uit elkaar kan houden; tenminste: ik kan er nu niet zo twee bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Keira Knightley is 1m70 en Natalie Portman 1m60, dus een stuk kleiner. En de laatste is lekker stoer in onderstaand clipje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het het beste zien aan hun uitstraling. Natalie Portman heeft een meer gereserveerde, klassieke uitstraling. Keira Knightley heeft dat wat minder, met name door haar mond en de grappige kuiltjes in haar wangen.
Wat een prachtige vrouw trouwens hé, die Keira?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De neus van Keira is volgens mij iets boller dan die van Natalie. Verder kan je verschillen vinden bij de ogen/wenkbrauwen en oren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kiera heeft een naar acent vaak en portman heeft een iets kleinere kaak lijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natalie heeft een moedervlekje op haar linkerwang en Keira niet, zoals je op die foto ziet.