Hoe hou ik Natalie Portman en Keira Knightley uit elkaar?

Ik ben heel goed in gezichten onthouden maar er zijn twee actrices, Natalie Portman en Keira Knightley die zoveel op elkaar lijken dat ik ze door de war haal elke keer en dat brengt me soms in benauwde situaties.
Vroeger had ik dit met Ving Rhames en Michael Clarke Duncan ook maar dat is inmiddels opgelost.
Wat ik wilde weten is het volgende:
- hoe hou ik ze uit elkaar?
- Welke twee acteurs/actrices halen jullie soms door de war?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat ik zou doen: zoveel mogelijk films kijken waarin Nathalie Portman en Keira Knightley spelen, dan zie je op een gegeven moment vanzelf de verschillen. Vergelijk het met het zien van een eeneiige tweeling: op het eerste gezicht lijken ze sprekend op elkaar, maar hoe vaker je ze ziet, hoe meer verschillen je kunt ontdekken. Zelf vind ik dat Keira Knightley een hele opvallende mond heeft, misschien kun je haar daar voortaan aan herkennen. Zelf heb ik niet echt acteurs of actrices die ik niet uit elkaar kan houden; tenminste: ik kan er nu niet zo twee bedenken.

Keira Knightley is 1m70 en Natalie Portman 1m60, dus een stuk kleiner. En de laatste is lekker stoer in onderstaand clipje.

Je kunt het het beste zien aan hun uitstraling. Natalie Portman heeft een meer gereserveerde, klassieke uitstraling. Keira Knightley heeft dat wat minder, met name door haar mond en de grappige kuiltjes in haar wangen. Wat een prachtige vrouw trouwens hé, die Keira?

De neus van Keira is volgens mij iets boller dan die van Natalie. Verder kan je verschillen vinden bij de ogen/wenkbrauwen en oren.

kiera heeft een naar acent vaak en portman heeft een iets kleinere kaak lijn

Natalie heeft een moedervlekje op haar linkerwang en Keira niet, zoals je op die foto ziet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100