is het boek spijt van carry slee verfilmd? zoja waar kan ik dit kopen?

ik wil graag de film spijt van carry slee zien maar ik weet niet of die wel is verfilmd, en waar kan ik dit kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Nee, maar er worden acht boeken van Carry Slee verfilmd. Misschien dat Spijt nog verfilmd gaat worden.

Inmiddels zijn vijf boeken van Carry Slee verfilmd:

2006 Afblijven
2007 Timboektoe
2008 Radeloos
2009 Lover of loser
2011 Razend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hij is nog niet uit wel zijn de films: afblijven, timboektoe, radeloos, lover of loser en razend uit. Er gaan wel geruchten dat het boek volgend jaar verfilmd zou worden. Dus dan moet je nog even wachten!