Kan ik, en zo ja waar, de film "ivoren wachters" ergens verkrijgen?

Ik wil de verfilming van dit boek érg graag zien! Kan dit via internet, of kan ik de film ergens kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je Ivoren Wachters van Simon Vestdijk?
Dat boek vond ik zo mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, dat geweldige boek bedoel ik;)

Antwoorden (2)

Hieronder de link die uitsluitsel moet geven.
Een prachtig boek van Simon Vestdijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het boek is inderdaad prachtig.
Maar uit deze link kan ik niet veel halen!
Bij onderstaande link kan je de uitzending bestellen, echter zit er een "maar-tje" aan...als ik het goed begrepen heb is het alleen voor professioneel gebruik. Met een beetje overtuigingskracht kan je wellicht toch een kopie vragen. Mocht het niet lukken, kan je het nog altijd navragen bij de VPRO die destijds de film uitzond. Omroepen willen nog wel eens (tegen een kleine vergoeding) een uitzending op dvd zetten en naar je toesturen. Veel succes!