Hoe heet deze film over platina blonde kindjes die heel gemeen zijn na vergifitiging tijdens zwangerschap?

Ik ben op zoek naar een film. Ik denk uit de jaren 90. Het gaat over een dorpje waar vrouwen zwanger zijn en dan komt er een gifwolk over. Er worden allemaal kindjes geboren met platina blonde haren. Ze zijn heel eng en laten hun moeders van rotsen afspringen of hun handen in een pat hete soep stoppen. Er is één jongetje dat geen 'partner' kindje heeft en hij is gewoon normaal. Volgensmij heette dat jongetje David, maar dat weet ik niet zeker."

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

"Village of the Damned" bedoel je waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Maar het plaatje is van de slechte remake uit 1995. Je kunt beter het origineel uit 1960 gaan zien! http://cinemagazine.nl/village-of-the-damned-1960-recensie/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, vraagsteller vroeg naar de film uit de jaren 90!
Amadea
11 jaar geleden
Het is niet verboden om advies te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan zonder subjectief commentaar over de bedoelde film.