Zoek een Film, ik zelf weet de titel niet misschien iemand anders?

De film gaat over een een klas van mensen die zich bezig houden met biologie enzo, maar binnen die klas of groep zit een Geheime club.
Wat doet deze club is zeer geheim en je kan niet zomaar bij hun aansluiten.
Ze vermoorden mensen, er zit volgens mij wel een reden waarom ze die mensen vermoorden, zodra deze persoon is vermoord gaat de groep sectie op het lichaam doen.
Maar zodra het de hoofdrol speler allemaal te veel word wil hij weer uit de club maar dit gaat niet omdat hij teveel weet en al snel word hij het doelwit.
Zijn vrouw/vriendin word vermoord op een brute wijze en omdat hij wil weten wat haar doodsoorzaak is doet hij zelf sectie op haar lichaam, maar hij is niet alleen in de zaal en hij zal wraak nemen op de moord van zijn vrouw/vriendin.

Weet iemand eigenlijk hoe deze film heet want vond het wel een spannende film alleen ik kan hem nergens meer vinden.. =(

Ik hoop voldoende uitleg te hebben gegeven.

Toegevoegd na 1 uur:
* Oke ben zelf opzoek gegaan al eigenlijk de hele dag.

Mensen die deze film ook graag willen zien hij heet
Pathology (jaar 2008) mijn uitleg klopte niet helemaal. het gaat dus over lijkschouwers die een weddenschap afleggen over dat een perfecte moord niet bestaat.. maar het kan toch Blijkt wel..

Mooie film =)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk dat je "The Skulls" bedoelt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dexter dat is hem denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
the covenant misschien?