Ik welke film verstopt iemand zich in een koelkast om een bom te overleven?

Ik heb een tijdje terug een keer een film gezien, waarbij een man zich in een koelkast verstopt. Hij komt ergens terecht waar ze een bom gaan ontploffen, en in die koelkast zit hij dan veilig voor de bom.

11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

dat is in Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. als hij op een oefenterrein is waar een bom ontploft en zo in een ijzeren koelkast verstopt om te overleven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Oh ja! Ben weer bij :-)
Dankjewel, zat er al sinds gister mee in mijn hoofd, en ik kon er gewoon niet meer opkomen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha ja is erg leuke film:p
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Lijkt me duidelijk, bedankt Phoenix ;-)