Hoe heet deze serie van vroeger?

Mijn moeder wil graag weten hoe die serie of film heet van vroeger. Het gaat over Paultje. Paultje is op zoek naar zijn moeder. Volgensmij mijn moeder is het een hele dramatische film. Iemand enig idee hoe deze serie of film heet? Volgens haar is het een franse serie of film.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

De verschoppeling, mijn moeder moest erom huilen :)
Zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sebastian et belle, er is ook een heel mooi liedje aan het begin van de serie, te luisteren op you tube. Belle was zijn hond, ik was een jaar of acht en huilde tranen met tuiten, het arme joch had altijd pech