Welke film is dit?: man gijzelt een meisje uit een bank. Het is de dochter van een rijk iemand. Film speelt zich vooral in de auto af.

Het gaat over een man, die een meisje uit een bank ontvoerd/gijzelt. Maar hij wist niet dat het de dochter van een rijk iemand was. De film speelt zich voornamelijk af in de auto. Het meisje probeert te ontsnappen en verbrandt hem met een sigarettenpeuk (?). Maar stilletjes aan beginnen ze verliefd te worden op elkaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaaaaaa! Dank u wel.

Andere antwoorden (1)

The Chase.