Hoe heet die film ook alweer met een groep mensen op een mooi eiland waar ze gevangen worden genomen door "dokters"?

Ik dacht even aan The Beach, maar die is het volgens mij niet. Ze worden gebruikt voor onderzoek en ledematen voor transfusies. Er wordt o.a. onder water gevlucht. Speelt zich ook af op een mooi tropisch eiland (Thailand??)

Toegevoegd na 27 minuten:
Op een gegeven moment worden ze gevangen gezet. Er volgt o.a. een vluchtpoging door de grotten heen. In het water worden ze achterna gezeten. Volgens mij ook met Fransen. In The beach zie ik niks van operaties en duikvluchten in een grot??

Toegevoegd na 13 uur:
Volgens mij is ie vorig jaar nog op tv geweest.

Toegevoegd na 6 dagen:
Helaas zit het juiste antwoord er nog niet tussen. Iemand nog enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet toevallig niet wie er in speelt? :P

Het beste antwoord

Mmh, twijfelachtig, the Beach is het inderdaad niet. Kijk even naar ' Danger Island ' en ' The Island of Dr. Moreau '.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas dit zijn ze ook niet. The Island ook niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HET ANTWOORD WAS TURISTAS, OP 19 MEI OP TV.

Andere antwoorden (2)

The Island?
http://www.imdb.com/title/tt0399201/
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee lijkt er totaal niet op
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee lijkt er totaal niet op