Hoe heet de film over een onconventionele docent op een highschool in USA?

Deze docent, werd bijna ontslagen, maar is uiteindelijk directeur van de school geworden. In de zomervakantie organiseerde hij zomerschool voor de leerlingen en schilderden ze de kantine. Er was ook een zwangere leerling bij, die hij hielp haar diploma te halen.
Wie kent deze film, ik heb hem in 1996 gezien.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

The Principal met James Belushi en Louis Gossett, Jr.
Castle
9 jaar geleden
Misschien bedoel je bad teacher.